.

.

onsdag 16 maj 2012

Träning

Vaknade i morse och mådde inte alls bra, ont i huvudet, ont i halsen och bara allmänt jätte dålig men bestämde mig för att träna iaf eftersom det blev så dåligt förra veckan men det var trögt på cykeln och jag orkade bara 20 minuter men körde lite armar och ben med gummi bandet.
Gummibandet ger verkligen en allsidig träning för både armar och ben.
Här är de tre arm övningarna jag brukar göra och de två ben övningarna.
Leo var så gullig och hjälpte mig och fota.



Photobucket

3 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

oj va duktig du är :)

Michaela sa...

Tack = )

Citymom sa...

Tack mickan för din kommentar! Skönt att hör lugnande ord från andra mammor ang fall & bulor & tårar =))

Duktig du är som kör lite träning trots huvudvärk..tror många använder det som en ursäkt..har jag själv gjort biland =/ men blivit bättre =))
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)