.

.

tisdag 8 maj 2012

Vi har haft en riktigt toppen kväll, alla som har barn och speciellt ni som har två i närliggande åldrar vet ju att Ibland/ofta kan det vara mycket bråkandes, kivandes eller bara trötta och missnöjda barn. Men i kväll var en sån där kväll då dom bara lekte skrattade och tillslut myste vi lite med popcorn, morötter, saltapinnar och dipp. Egentligen skulle det vara chips, dipp och morötter men chipsen var slut och inte ens då blev det gnäll. Finaste killarna.
Nu sover dom och jag är också galet trött, idag känns det som jag bara har gått gått och gått.
Först gick jag till jobbet, sedan till centrum där vi sjöng för föräldrarna, sedan tillbaka till skolan där vi hade mingel med föräldrar. sedan gick jag hem igen. gick ut med hunden och slutligen gick jag och handlade ......
Nu tänker jag sitta resten av kvällen = )   (eller ligga, överväger att gå och lägga mig i sängen och titta på The Firm på datan)



Photobucket

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas du satt och njöt hela kvällen!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)