.

.

lördag 12 maj 2012

Vi har haft en underbar och mysig dag  tillsammans trots att den började med att Leo slog i huvudet i dörrkarmen. Om man e ledsen kommer Tuffs och ger en pussar :)
Robin gick hem till en kompis en liten stund ( det är en ny upplevelse hos oss att kompisar ringer och frågar om dom kan leka men det är väl så när man börjar skolan och blir stor) och då spelade jag några spel med Leo som blev lite ledsen för att Robin fick gå och leka men en kompis. Även då kommer Tuffs och vill vara med :)
Spela spel är en av fördelarna tycker jag med att barnen blivit större, jag tycker det är jätte kul att spela spel så jag blir oftast bara glad när dom frågar om vi kan spela lite.




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)