.

.

måndag 11 juni 2012

God morgon
Den här veckan blir en VÄLDIGT speciell vecka hemma hos oss.
I morgon fyller lilla Leo 6 år ♥
På Onsdag är det Robins FÖRSTA SKOLAVSLUTNING.
På Torsdag så är det gårdsfest på dagis och
På Fredag är min sista dag innan semestern.


Känns dock oerhört tråkigt att jag fortfarande är så sjuk att jag inte kan gå och jobba, På onsdag eftermiddag har vi vår årliga picknick så jag hoppas att jag blivit frisk till dess för det är verkligen en supermysig kväll och ett sätt att säga hejdå till alla jobbarkompisar som man återser i höst igen.








Photobucket

1 kommentar:

Lotte sa...

Ja det blir en härlig vecka att se fram emot, hoppas du blir frisk♥
Kram Lotte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)