.

.

torsdag 7 juni 2012

Har absolut ingenting att blogga om



Vaknade och mådde ännu sämre än igår, beror säkert på allt promenerande igår. Har så galet ont i halsen och i huvudet just nu och uppsvullna halsmandlar. JAPP jag HAR halsmandlar fortfarande, även om man opererar bort de stora så har man fortfarande kvar flera andra som svullnar upp när man har ont i halsen fick jag lära mig hos doktorn förra veckan.
Om jag inte är bättre på måndag ska jag gå dit igen, kan inte vara okej att vara så här dålig i 3 veckor (?)
Jag vet att jag gnäller det är bara det att jag faktiskt är så jäkla sjuk så jag vill bara stanna hemma från jobbet och ligga nerbäddad men jag VILL inte må så här, det är bara 2 veckor kvar till semestern och jag älskar mitt jobb och vill kunna ha kul med barnen och njuta de 2 sista veckorna inte må så här.
Photobucket

3 kommentarer:

Malin S sa...

Usch då... Krya på dig!!

Malin S sa...

Usch då... Krya på dig!!

Linda aka Javamorsan sa...

Nä inget skoj :( Ta det lugnt nu så du blir frisk Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)