.

.

lördag 23 juni 2012

Junibacken

Vi har varit på junibacken idag för första gången på läääänge. Förr var vi där varje eller iaf varannan helg hela hösten och vintern men senaste året har killarna inte varit särskilt intresserade utan har nästan bara velat åka till lekställen istället. 
Men idag BESTÄMDE JAG att vi skulle åka dit och killarna hade JÄTTE KUL. JAG ÄLSKAR NÄMLIGEN JUNIBACKEN. Men seriöst jag tycker att det är så otroligt fint där och kan farsineras i timmar av allt de har byggt och målat, jag är deras största fan. 
Vi tittade på Sagan om det röda äpplet, som vi faktiskt har på bok och så Pettson och Findus som var jätte bra, vi åt obligatoriska pannkakor och lekte innan vi åkte hem. Leo verkade inte riktigt kry och när vi kom hem tittade de på en film i min säng och när han kom ner så grät han och skrek att han hade ont i huvudet och han var bränn het så han fick Alvedon och åka vagn till centrum. (för typiskt nog är man ensammen hemma och måste gå och handla när han får skyhög feber) Det har han inte gjort på länge :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)