.

.

fredag 15 juni 2012

Sista dagen på jobbet innan semestern

Leo hade jätte kul på jobbet idag, först var han väldigt avvaktande men det kan man ju förstå, alla barn är större och han har aldrig varit där förut. Han ritade lite men sen hittade han några killar som spelade Nintendo DS och det tyckte han var jätte kul att titta på (vid middagen sa han att han också ville ha ett sånt) sen följde han med killarna ut och spelade fotboll mm

Han fick även äta lunch med oss innan morfar kom och hämtade honom så jag fick jobba lite :)


Jag hade lite att göra vid datan eftersom det var min sista dag på jobbet........
Det har vi firat med lite god middag (kallrökt lax, kallsås, färskpotatis, inte till mig och sallad) och lite bullar chips och popcorn i soffan och killarna fick vara vakna extra länge.

Tänk att nu är det

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)