.

.

söndag 10 juni 2012

Å vad jag saknar att träna när jag är sjuk, när jag ligger i soffan och faktiskt inte tränat på tre veckor skulle det tom vara skönt att gå ut och springa.
När man tränar blir man nyttigare överlag också tycker jag, nu när jag är riktigt sjuk så har jag skitit i vad jag ätit totalt. Ja visst kan man hålla sig till lchf när man är sjuk också men orken och lusten finns inte när halsen river, jag hostar oavbrutet och feber pendlar opp och ner, jag har ätit sån som varit lätt att svälja helt enkelt och tilltalat mig för stunden, tunnbrödsrulle, pizza, stuvade makaroner och korv och idag spagetti och köttfärssås. Så klart har jag lite dåligt samvete men när det kommer en ny host attack och tårarna rinner och jag häller i mig te med honung tänker jag att skit samma.
Nu vill jag bli frisk och kunna träna och vara glad åt nyttig mat.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)