.

.

onsdag 15 augusti 2012

2 dagar på jobbet är avklarade och även om det var så kul att komma tillbaka så är jag otroligt glad över att vara ledig i dag och kunna vara hemma med Robin och Leo.
Idag är våran sista lediga onsdag tillsammans.
Jag har varit ledig på onsdagar sen jag  började jobba och varit hemma med Robin och Leo men förra året var det bara jag och Leo hemma  på onsdagar för att Robin börjat skolan och nästa vecka börjar Leo skolan.
Jag vet inte hur jag ska göra med mina onsdagar i framtiden, känns dumt att vara ledig när båda killarna är i skolan men om jg börjar jobba  på onsdagar så börjar jag jobba kl13 då dom slutar i skolan.
Jag ska tänka på saken och så länge hämta dom när dom slutar och gå hem och mysa.



michanhjrtan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)