.

.

måndag 6 augusti 2012

ja ha vad har jag gjort idag då??

Fortfarande förvånansvärt sjuk, kan bero på galen hosta som gör en svag över lag och kombo feber och denna värme men det blir det ändring på nu. det har vräkt ner ute i kväll och tydligen ska det regna resten av veckan.
Jippie!!!!
Kan det bli bättre??? Halsfluss och ösregn sista veckan på semestern, så man vill gråta......


Sötaste killarna har varit med mormor och morfar hela eftermiddagen så att jag kunde få vila. Leo har varit helt förjävlig ett tag nu men jag har läst på facebook att flera av de barnen som är i hans ålder just nu också är det så det är väl den berömda 6 års trotsen (som tom drabbade Robin som annars är så snäll och foglig)

Har legar i två dagar och tittat på Bad girls club, jag fastnade totalt, ska bara se lite till .....
och nu på kvällen tittade jag på två avsnitt av Once upon a timen men ..... nja...... 
För mycket saga för min smak, hade de hoppat över alla tillbaka blickarna så hade jag nog kunnat se den men nu struntar jag nog i den.

har också ätit världens godaste lchf efterätt Hallon med chokladsås och grädde.....
sannslöst , jag är full av goda ideér just nu ang mat.


Ska straxt gå och lägga mig men jag vill inte, jag vet att så fort jag lägger mig kommer den där ***** hostan 
vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)