.

.

fredag 17 augusti 2012

Rosendals trädgård

Ja vi var ju som sagt och åt personal middag på Rosendals trädgård igår och jag måste nog säga att det är lätt det sämsta jag någonsin varit med om.
Micke och jag har ju varit på massvis med olika sorters restauranger genom åren plus att varje år tidigare har vi åkt iväg på kick off med jobbet, men aldrig har jag ätit så här dålig mat.
Vaknade i natt och hade så ont i magen och tänkte att det var för att jag hade druckit vin för ibland får jag ont i magen av det men sen fick jag höra att det var flera på jobbet som hade haft riktigt ont i magen i natt.


Extra roligt tycker jag att det är att de själva kallar det för festvåning och så får man sitta i ett växthus.







michanhjrtan

1 kommentar:

Lotte sa...

Fy vad tråkigt att ni mådde dåligt efter maten!! Inget ställe som blir rekommenderat med andra ord....
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)