.

.

tisdag 11 september 2012

Det var riktigt trötta killar i går kväll och mamma :) Vi var på innebandy skola i går kväll och i år är den i gympasalen på min skola så det var riktigt smidigt att gå tvärs över skolgården när jag slutade jobba.
Men det märktes att det var första dagen tillbaka på jobbet efter att varit sjuk i två veckor, jag var dödligt trött ont i huvudet och jätte ont i benen :)
Killarna somnade nog samma minut som vi släkte lampan och då gick faktiskt jag och la mig i sängen och tittade på Heaven på datan. Jag var pigg redan kl 6 i morse men Leo sov tills klockan ringde.
Vi hann tom att titta på tv en stund eftersom jag var vaken så tidigt :)







vises

1 kommentar:

Hanna- mamma till Alexander sa...

Ja det är en underbar känsla att få se den lilla bebisen i magen :) Det får man aldrig nog av!

Hoppas du får det bra på jobbet :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)