.

.

lördag 8 september 2012

Gnagis loppet

Det var fantastiskt duktiga killar som sprang gnagisloppet för första gången, Jag var lite nervös att dom skulle springa vilse eller att vi inte skulle hitta dom vid målet. Men mycket oroade jag mig också för hur det skulle gå för Robin jag hade en gnagande oro att han skulle komma bland dom sista (inte för att det spelar någon roll alls om man e först eller sist utan snarare för hans egen självkänsla) men han sprang jätte bra och kom straxt efter Leo. Jag var så glad och stolt över honom att jag började gråta när han kom i mål.
Killarna hade en fantastisk dag och fick prova en hel de olika sporter, en del lite ovanligare än andra som fäktning :) men även basket, dom hade även lagt ut en fejk is så man fick åka skridskor.
Ett fantastiskt arrangemang  av solna stad tycker jag.




vises

1 kommentar:

Yohanna sa...

Wow, braaaa jobbat!! :) :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)