.

.

torsdag 20 september 2012

Ååååå Pilates ; )

God morgon eller egentligen är det verkligen inte morgon längre och Nej jag har inte sovit tills nu.
Jag har lämnat killarna i skolan, läst 1 bok för Leo och se ngick jag till doktorn, eftersom jag har varit hemma i en vecka så behöver jag ett läkar intyg. Hon tol lite blodprover och sånt och så fick ja ett recept på penecillin, jaja.
Är så sugen på att träna, vill bli frisk nu, jag har alltid älskat pilates, tycker det är lite bättre än yoga man får liksom träningsvärk i hela kroppen och förr körde jag Winsor pilates på datan och den e fantastisk, önskar att dom kunde släppa den till Wii också tills dess får jag nöja mig med ............




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)