.

.

söndag 16 september 2012

Jag upphör aldrig att förvånas

över Robin och Leos artighet som tittar fram ibland.
Vi gick till videoaffären för att lämna tillbaka Snow buddies och killarna fick gå och lämna filmen själva och jag väntade 10 meter bort, jag såg att dom stannade i dörren länge men såg inte vad dom gjorde så när dom kom tillbaka frågade jag och då berättade Leo - vi sa förlåt för att vi var sena och då sa hon att det gör ingenting och sen frågade hon om vi tyckte att filmen var bra.
jag hade inte sagt åt dom att säga förlåt eller någonting, bara förklarat hemma att vi var sena och att vi måste skynda oss.



vises

2 kommentarer:

Sara Gyllensten sa...

Tihi vilka duktiga grabbar! Det är kul att man aldrig slutar att förvånas, till det positiva :)

jenilita sa...

Hej gud vad sött att dom sa förlåt hihi tack för alla tips om vagn vi har inte bestämt oss ännu men tänkte bara berätta att elias började åka vagn framåt redan när han var 6 mån han är så stor för sin ålder att vi var tvugna köpa en sulky då och han har aldrig protesterat nu är han 9 mån o känns konstigt att vända til5baka han nu, jag hade inte tänkt på att han kunde känna sig utanför blä nu känns det ännu svårare att bestämma ju haha

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)