.

.

fredag 21 september 2012

Kylig morgon och fredagsfika.


Nu är jag hemma och har hämtat mig från chocken.
 Jag gick på en långpromenad med Tuffs efter att jag hade lämnat killarna och både han och jag tog vintevästen på. Det förvånade mig att det inte började snöa ;) men det är så vacker den här årstiden.
När jag kom hem gjorde jag en äppelpaj till frukost (så sjuk jäkla dåligt jag vet) jag tycker ju så himmla synd om mig själv när jag är sjuk och ännu värre blir det på fredagar eftersom vi har fredags fika på jobbet och fika är ju det bästa jag vet i hela världen så nu hade jag eget fredagsfika. (och nu har jag dåligtsamvet över min usla karaktär)



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)