.

.

lördag 15 september 2012

Lördag



Killarna har idag varit på sin första skridskoskola för i år och enligt Micke hade det gått bra för båda, vi får väl se om intresset håller i sig för Leo som tröttnade efter några gånger förra året.
Efter det åkte killarna på folkrace och jag var hos doktorn som sa att halsprovet inte visade något men det betyder inte att det inte är halsfluss utan tyckte jag skulle komma tillbaka på måndag och ta nya halsprover om jag fortfarande var dålig då, va fan.....
Micke och killarna kom hem jätte sent 19.45 men det var nog lika bra det för jag har vridit mig i soffan av smärta hela eftermiddagen/kvällen.
Eftarsom dom kom så sen så blev det snabbmat i soffan, Mc Donalds till dom och gormetrulle till mig och så film, Leo valde att hyra Snow buddies eftersom han varit duktig i en vecka och det var hans tur att välja.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)