.

.

måndag 10 september 2012

Måndag morgon


 och jag ska gå och jobba idag. Känns både jätte kul och skönt att kunna gå till jobbet igen men också nästan lite läskigt eftersom jag varit borta så fruktansvärt länge.
Först hade jag semester hela sommaren sen jobbade jag en vecka, sen var jag föräldraledig i en vecka då Leo började skolan, och sen har jag varit sjuk i två veckor så jag har varit på jobbet en vecka sen juni, som sagt känns konstig och nästan läskigt att börja jobba :)

Jag blir inte klok på det här vädret.
Igår och i lördags var det så kallt att jag tog fram västen men i morse när jag gick och lämnade killarna var väst överkurs, jag var genomsvettig när jag kom hem.
Man vet aldrig från dag till dag vad man ska klä på sig.




vises






1 kommentar:

Jennie-Hemmafru sa...

Håller med. Det är jättesvårt att veta både hur man ska klä sig själv och barnen! Blir mycket lager som man kan plocka av och på =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)