.

.

söndag 9 september 2012

Min fusk dag

Vi avslutade dagen med att gå på restaurang och åt middag (min födelsedags middag :) Det blev Kina Muren såklart, min absoluta favorit restaurang. Men jag är så mycket att jag hade ont i magen hela kvällen och halva natten, där fick jag  ;)
En av dom som satt vid bordet brevid oss fyllde år så dom hade tagit med sig en egen choklad tårta och frågade om vi också ville ha så vi fick varsin bit.

Tyvärr finns ju godis suget där idag igen men jag får helt enkelt ta nya tag igen, ingen ångest för det :)





vises

3 kommentarer:

Hanna- mamma till Alexander sa...

Svårt att motstå såna godsaker ;)Men ibland får man allt unna sig lite gott hihi :)

Stina sa...

jag kikar tillbaka lite.. otroligt fin design du har!! gjort den själv?

Jennie-Hemmafru sa...

Sv:Ja men det var typ så. Tunnlar o grejer. Ha en fin dag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)