.

.

onsdag 5 september 2012

Morgon

Jag har varit och lämnat killarna i skolan precis.
Ett litet steg för människan men ett stort för mig, det gick bra men jag var riktigt slut när jag kom hem. (Tänk att det ska ta sån tid att bli frisk)
På vägen till skolan träffar vi ju mängder av barn och föräldrar som också ska dit och i dag har vi 13grader och Robin och Leo hade på sig collage tröja och softshell jacka till skolan men jag såg flera barn som kom i tshirt till skolan. T shirt när det är 13 grader ???
Är det bara jag som tycker att det e helt sjukt.??

Sötaste ungarna.
Men Leo har inte varit glad hela morgonen.
Han har ett riktigt morgon humör han och gråter ofta och e sur för diverse saker.
I dag grät han floder och ville inte gå till skolan, det e så trååååkigt i skolan grät han. Och så ville han tillbaka till dagis, det ända som e roligt e friiittttiiiiiiis. Så lät det hos oss  i morse.



vises

4 kommentarer:

Lotte sa...

T-shirt??? Jag har vinterjacka när jag är ute och går med hunden.... Fast jag är lite extremt frusen av mig.
Ha en bra dag
Kram Lotte

Fröken M sa...

det är klart att det inte är kul om ungarna snattar och lever rövare, men faktum kvarstår
- det är inte bara barn/ungdommar i åldern 12-15 som gör det !

Även pensionärer har en skrämmande förmåga att "plocka" på sig saker - men inte straffas dom kollektivt för det !

enligt svensk lag är det förbjudet att "diskriminera" en grupp människor och jag tycker synd om de stackare som blir drabbade för att någon/några inte kan sköta sig !

Nina sa...

hmm menar du papegojorna som satt i bur? tror det va två st om jag inte missminner mig. förut flög det fjärilar och fåglar överallt. lite synd att det inte är så längre..

Emmelie sa...

Håller med! De klär barnen för kallt här med.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)