.

.

måndag 17 september 2012

Smått och gott från Gina Tricot

God morgon
Hos oss har vädret extrem beslutsångest, 10 grader och regn på förmiddagen och 14 grader och full sol på eftermiddagen och som vanligt vet man inte vad man ska sätta på barnen på morgonen när dom går till skolan. 

Det har ju inte blivit några outfitbilder på länge eftersom det mer eller mindre blir same same varje dag eftersom jag ändå ligger under en filt i soffan.

Men jag saknar ju det här med kläder så jag satt på morgonen och drömde mig bort på ginas hemsida men till min stora sorg så hade jag spanat in ett par camoflage brallor och en camoflage tröja för ett tag sedan men idag hittade jag dom inte på deras hemsida. Tänk om dom redan försvunnit ur sortimentet ??

Såg den här jackan......   Kan inte bestämma mig om den e snygg eller ful. Blev bara fult med dragkedjan längst ner tycker jag.
Den här är jag sugen på. 
Jag har en grå period just nu, inte i humöret allså..... utan upptäckte i somras att jag passar i grått. där ser man.
Den här vill jag också ha så ska jag klippa den i halsen så den blir stor, lite 80 tal sådär :)
Det här skärpet stör mig.
Hur fult är det inte med nitarna i olika färger??
Fulast just nu!!
För alla som vill vårda sin inre tant, (ska nog köpa den och ha den på mig när jag håller på med mina pelargoner)





vises

2 kommentarer:

Sara Gyllensten sa...

Jag håller med dig om skinnjackan, den var snygg, men det blev för mycket med dragkedjan där nertill. De andra tröjorna var riktigt snygga!
Ja, förutom den där "tant-tröjan" :P hehe.

Annica, blivande 7 barns mamma sa...

Jaaaa skinjackan e grymt snygg!!!

Ha en trevlig kväll=)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)