.

.

torsdag 6 september 2012

Taco kväll

Vi har taco kväll hos oss, förr hade vi alltid det Taco Tisdag men under semester slutade vi med det och ikväll när killarna åt middag frågade Leo om inte vi kunde börja med Taco tisdag igen och det kan vi väl : )
Micke och jag äter senare när han kommer hem från jobbet och killarna sover, så tittar vi på en film samtidigt. Jag har hyrt En plats i solen, nr 6 i Liza Marklunds serien.

Killarna är nybadade och äter popcorn chips och tittar på Dinosaurier. 

vises

4 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Vilken mysig tradition! förstår att den har varit saknad... ;)

Maria - mamma till ps-trillingar plus två! sa...

Hej! Vilken fin blogg du har, första gången här så jag kikade runt lite! Tacos är gott, blev sugen på det nu när jag läste här hos dig!
Hoppas att filmen är bra!
Kram

Sofie sa...

Åh så gott med tacos och taco tisdag låter som en riktigt bra tradition, man måste ju få äta lite gott i veckorna med! Hoppas du mår bättre idag!

Cissi sa...

Tacos minst 1 dag i veckan är ett "måste" hemma hos oss, på obestämd dag ;P

Vad tyckte du om filmen?
Vi har sett dom alla, helt ok tyckte vi!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)