.

.

tisdag 11 september 2012

Vilken dag

I dag var första dagen som jag skulle hämta på fritids sen jag började jobba (igår) och det gick ju så där kan man säga  : I 
Det började med att jag åkte fel buss eller ja..... varannan bussgår till deras skola och varannan någon annan stans men det fattade ju inte jag förren bussen svängde åt fel håll ....
Så det var bara att gå av och börja gå...
Väl framme på skolan så hämtade jag Leo först och hans fritids är stängningsfritids så jag tittade om Robin kommit men det hade han inte så vi går och klär på oss och går ner till Robin fritids men där är det stängt och låst så det var bara att gå tillbaka bort till Leos fritids och hämta Robin som såklart hade hunnit gå in och klä av sig.................
Sen var det bara hem och gå ut med hunden och laga mat.. nej vi tog rester i kylen.

Jag är döds trött idag precis som igår, : ) tar nog ett tag innan orken är tillbaka.
Känner att jag är världens sur kossa och önskar att jag kunde ha lagt dom för länge sen :)




vises

4 kommentarer:

Marie sa...

Tack så mycket. :)

Emma sa...

Det var mysigt idag, hoppas det blir en lika bra dag för lillan och mig imorgon :)

Jenny sa...

Hej!
Jodå, min hunger försvinner totalt då jag går på shakes. Får kolla på klockan när det är dags att ta nästa mål. :)
Gick på shakes i 7 mån och gick ner 67 kg totalt, sedan dess har jag gått upp lite, och nu efter semestern måste jag ta ett ryck igen...
mvh
Jenny

Viktoria sa...

SV: man kan köpa stämplar med olika bokstäver och sedan "skriva" själv, eller så kan man köpa stämplar där man rattar in bokstäver så det blir det ord man vill ha :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)