.

.

lördag 15 september 2012

Vilken förmiddag


Har haft feberfrossa hela natten och när jag vaknade i morse var symtomerna misstänkt lika halsfluss. Då började jakten på en akutmottagning (igen).tillslut hittade jag nr dit vi var sist men på telefonsvararen sa de att deras öppet tider va mån-fre och den andra akutmottagningen hittar vi ALDRIG något nummer till så vi klädde på oss och åkte dit men där hade de också stängt på helgerna nu.

Hur är det rimmligt att två av två akutmttagningar i närheten stänger ??

Så i bilen på vägen hem ringde jag runt och fick tillslut en tid kl. 13 men då är Micke på skridskoskolan med killarna så jag fick ringa pappa och fråga om han kan skjusa mig och det kunde han.

Nu har Micke och killarna åkt och jag ligger här och försöker hitta en ny tv serie att titta på medans jag väntar på pappa.


vises

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Vården idag blir bara sämre och sämre. Hoppas du mår bättre snart! Kram

Linda sa...

Vad konstigt det låter! Ring 1177 nästa gång, de kan ge dig rätt nummer! Krya på dig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)