.

.

fredag 19 oktober 2012

Gårdagen gick rysligt snabbt


Började dagen med att lämna killarna på skolan och läsa för Leo, jag stannar en stund varje morgon och läser några bokstavs böcker för honom där efter gick jag hem och körde  30 min på bandet och sen vikter därefter satte jag mig och gjorde min första inlämningsuppgift i engelskan.
Det gick bra men var riktigt tråkigt men skulle sammanfatta en artikel och artiken var så invecklad och ointressant..... När jag var färdig hade tiden rusat ivag och det var bokstsvligt talat dags att springa till jobbet.
Efter jobbet plockade Micke upp mig så åkte vi och hämtade killarna och åkte sedan på på fotografering med innebandy laget, det var slut så sent så det blev grillen på vägen hem :)
 



vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)