.

.

torsdag 11 oktober 2012

Tröjan från Gina Tricot efter att jag gjorde om den.
 
God morgon
Det verkar inte som om Leo har någon magsjuka som tur. Igår när jag ringde och sjukanmälde honom frågade hans fröken om han var hostig, för det är något som går och det började i natt.....
Leo får ju krupphosta när han blir förkyld och nu har han fått rejäl hosta och såklart går den åt krupp hållet.
När han vaknade första gången i natt av hostan så skrek han i panik.
Och så klart mår jag dåligt igen...  Vaknade i morse med dunder huvudvär hosta och ont i halsen igen.
Verkar som det här med träning är något jag kommer lyckas med 1 - 2 ggr i veckan om det ska fortsätta så här och jag blir lika ledsen varje gång.
Jag tycker att det är så kul att träna.... Leo älskar innebandy och vill altid vara nere i bandy rummet och igår frågade han mig om jag gillar att träna mycket och då insåg jag att jag gillar att träna lika mycket som han gillar innebandy. 





vises











 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)