.

.

fredag 26 oktober 2012

Vilken morgon

Robin och Leo jublade när dom fick se snön i morse och dansade glädje danser. Sen gick det undan med frukosten så dom skulle kunna gå ut och leka i snön innan skolan.
När vi kommer till skolan kommer Robin på att vi glömt att ta med en nallebjörn för dom skulle fira nallens dag idag. Robin blev så ledsen och ville att jag skulle gå hem och hämta hans nalle. Så jag skyndade mig upp till Leo ropade hej då i dörren och satte fart hem in på toa och sminkade mig letade reda på nallen ( han ville ha den han gjorde i tomteland) och skyndade tillbaka till skolan, kastade in nallen till Robin och skyndade mig det fortaste jag kunde till tåget, köpte åkremsa och sen iväg till bussen och allt detta på 30minuter jäkligt bra gjort kan jag säga :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)