.

.

söndag 4 november 2012

Innebandy cup

I dag har killarna spelat sin allra första riktiga match i innebady och inte bara e match heller utan en hel liten cup. Sammanlagt 4 matcher, och dom var så duktiga.
Micke tyckte att Leo var mycket bättre i mål än vad han hade trott och det är inte lite det. Sport är verkligen Leos grej och han är extremt duktig på vad han än tar sig för.
Det gick super bra även för Robin och jag är så glad att han orkade alla 4 matckerna.
När vi åkte hem var det otroligt tröttta killar och det blev massor med gråt, vi stannade till hos mamma och pappa för att hämta Tuffs och fika men killarna orkade inte utan det blev bara ännu mer gråt så vi skyndade oss hem, och bäddade ner oss i soffan så fort vi kom hem och tittade på Barbies Raunzel och sen åkte vi till kinan i Farsta.
Stort misstag!
jag har bara ätit mat 3 gånger, tunnbrödrulle utan lök, spagetti och köttfärsås ( om man kan kalla det för det, köttfärs och buljong var det) och igår potatis gratäng och lax utan kryddor, så kina maten i dag orsakade enorma smärtor, så jag ligger redan i sängen och vrider mig.
Typiskt, får bli yoghurt i morgon igen :(
 
 





vises





 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)