.

.

onsdag 7 november 2012

Jag tror att jag är färdig


Jag har nya byxor från HM, dom såg inte så neonrosa ut på datan men det gör inget, det blir kul med lite extra färg.

 
Jag har nu precis för en miut sedan skickat in min sista engelska upp gift, hoppas hoppas att hon godkänner den för isåfall är jag klar.  : )
Jag e så trött, stel i nacken, ont i huvudet och det svider i ögonen och just nu känns det som om jag aldrig mer vill sitta vid datan.
Detta oroar mig lite eftersom hela vitsen med det här vara att jag ville läsa vidare, tänk om jag inte orkar??
Dessutom fick jag veta att dom ställt in kursen som börjar i januari, så eg stressade jag i onödan med engelskan men det gör inget för nu är den klar iaf.
vises



 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)