.

.

måndag 5 november 2012

Winsor pilates

Hade planerat att köra ett rejält träningspass i morse men jag mår värre i magen i gen och hade svrt att både gå och stå i morse när jag skulle lämna killarna. Det är väl bara att inse att det är magsår och boka n tid hos nån doktor.
Men iaf så körde jag lite pilates istället.
Det är verkligen den bästa träningen jag vet, man blir inte flåsig och svettig som vid ett vanligt träningspass men det bränner i varenda muskel på mig mest i magen och rumpan :)
Här är en video som jag tycker är jätte bra, lagom lång och en genomkörare av hela kroppen. Jag önskar att det hade funnits till wii et men den här videon funkar alldeles utmärkt.

Ge den en chans och prova den en gång för det är riktigt skönt och har du gjort rätt har du rejäl tränigsvärk dan efter.








vises

2 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Inte kul när magen bråkar så. Hoppas du får hjälp snart

Lotte sa...

Den skivan har jag med, men jag föredrar ett svettigt pass på löpbandet ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)