.

.

onsdag 12 december 2012

Äntligen ny jacka

Som jag har velat och provat vänt och vridit på beslutet så blev det till slut en Canada Goose Epedition parka.
Det var ju den jag ville ha mest och som någon skrev, köper jag en annan jacka kommer jag gå runt och vara liiiite missnöjd hela tiden och så är det ju.
Men jag är nöjd med valet och det här är ju en jacka jag kan använda i många år så jag är super nöjd eller suuuper happy som Maria Montazami skulle sagt ;)
 
Jössös vad snygg jag är :) Krävdes visst mer än en snygg jacka för att fixa till det här liket.  ;)




vises


 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis!! Jättefin jacka, rätt val? Vart köpte du den?

Kram Sanna

Anonym sa...

Rätt val!! Skulle det stå.. Inte en fråga utan ett konstaterande: )

Sanna

Michaela sa...

Jag köpte den på tradera den var sprillans ny men hon hade ångrat sig så jag fick den lite billigare än det skulle ha blivit i affären.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)