.

.

måndag 3 december 2012


Det är fantastiskt att vi fått vinter tycker jag.
När det är kallt och snö överallt tror jag att jag tycker bättre än vintern än sommaren.
När jag hämtade killarna idag kände sig Robin hängig men vi stanna de på vägen hem så han fick åka stjärtlapp men han åkte 2 gånger sen gick vi hem och när det sedan blev dags att byta om och åka på innebandyn så bara grät han för att han hade så ont överallt. Så det blev lite Ipren och nu sover han i soffan.

Micke fick åka själv på innebandyn idag för Leo fick inte följa med.
Han har betett sig så illa i skolan hela förra veckan och tydligen idag också och jag vet inte vad jag ska göra jag har pratat och pratat men han bryr sig inte så idag fick han inte förlja med på innebandyn så får vi se om det ger någon effekt.
Jag orkar snart inte gå och hämta honom i skolan längre för jag orkar inte stå där och skämmas för allt han har gjort.




vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)