.

.

lördag 29 december 2012

Fotbolls cup

Jaha nu sitter man i hallen IGEN kl9 på morgonen. Först var jag hockey mamma kändes okej ända tills det började pratas om alla träningar matcher och cuper, då kände jag fy f*n är det så här varenda helg kommer se ut nu???

Sen började killarna på bandyskola för det är verkligen det bästa Leo vet i hela världen så det känns rätt. Men då försvann tränarna så för att Leos drömm inte skulle försvinna så blev Micke deras tränare.

Sen kom frågan om fotboll .......
Och Micke fick ett mentalt psykbryt och åkte på fotbollsskola med killarna en lördags morgon kl 8 ..... Sen kom frågan om Leo ville vara med på en kupp så nu sitter vi här .....
Vet inte vem som e mest förväntansfull, jag eller Leo ??



1 kommentar:

Sofie - Mamma till William & gravid med nr.2 sa...

sv: hihi, jamen visst är det sööött !!! :D
Jag är på ett vis glad att jag inte vet om det ev är tjej där inne för hade det varit de och jag vetat om de så hade jag förmodligen shoppat mig paaaank, det finns ju såååå mycket söta bebistjejkläder ;P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)