.

.

söndag 30 december 2012

Full fart hela dagen.

Efter frukosten (den obligatoriska risgrynsgröten och vörtbröd med stark senap och julskinka) i morse så åkte vi till Lek och Bus i Barka by och lekte.Jag och Robin gjorde lite allt möjligt men Leo spelade bara fotboll från att vi kom tills vi åkte.
Vi köpte McDonalds på vägen hem (mot bättre vetande provade jag McTasty men den var lika äcklig som allt annat på McDonalds, det enda som går att äta där är chokladmunkarna och ElMaco) och åkte hem och tittade på Fantasia för det hade jag lovat Leo.
Den filmen är ju lite märklig och så men fast dom inte pratar satt både Robin och Leo helt farcinerade genom hela filmen det var bara jag som tyckte den var tråkig och somnade.

Sen drog vi iväg till Solna hallen och tittade på Innebandy jag är ett stort innebandy fan och det var där killarnas oerhörda sport intrese startade men nu var det oerhört läge sedan vi var där och det var jätte kul även om dom spelade dåligt och vi förlorade.
På vägen hem stannade vi på Kina Hörnet i Farsta och köpte middag och hyrde också en film, nyaste Bourne (lite lustigt att den heter det med tanke på att han inte ens e med i filmen)men efter halva somnade Micke så nu sitter jag här i min ensamhet alldeles pigg (beror säkert på att jag precis drack kaffet OCH att jag sov på eftermiddagen) mn nu tänker jag gå upp till sängen och titta på Rizzoli and Isles tills jag somnar.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)