.

.

fredag 21 december 2012

Hollies

Ringde till miinto i morse som hänvisade mig vidare till affären som jackan kom ifrån Break och jag fick prata med ägaren som tom själv hade packat jackan och hon verkade uppriktigt chockad över vad som hade hänt och var helt underbar, tyvärr hade hon inga fler jackor hemma och nu är det jul så hon får inte tag på någon heller men hon ska försöka iaf och bad mig också smsa kort på lappen där det står att det är polyester så det gjorde jag nu.
Synd på en så underbar jacka.




vises


 

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej, jag har svarat på din kommentar på min blogg om hur det ligger till med jackan :) Utsidan (shell och lining) är 100%polyester sedan står det under "filling" 70% dun och 30% fjädrar. Så det är inga fel på din jacka.

Michaela sa...

på min står det polyester under filling

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)