.

.

tisdag 4 december 2012

Ja här hemma går sjukdomarna runt runt men min består.
I går var ju Robin dålig men vaknade pigg som en nötkärna i morse då var Leo destu sämre, rejält snorig lite febrig och med den satans krupp hostan som han alltid får då han blir förkyld. Nu har han blivit så stor så han förstår själv..... Det första han sa i morse då vi vaknade var - Mamma hörde du att jag har krupp hosta?? Lilla snutten. Den där hostan skrämmer verkligen liver ur en och jag minns varje gång den kommer den där gången då han inte andades och jag helt gick in i chock. Fy fan..

Leo ligger i sin soffa och tittar på Dora och jag ligger i min soffa och tittar på 666 Park Avenue.




vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)