.

.

söndag 9 december 2012

O'Learys Farsta

Jag tänker börja det här inlägget med att DISSA O'Learys i FARSTA. därför att sämre ställe får man leta efter. Förra gången vi var där blev dåligt bemötta redan i dörren och efter det blev det bara värre servitrisen var dryg hela tiden och vi fick vänta absurt länge innan vi gick beställa och ville vi beställa mer dricka eller efterätt fick vi gå och be om att få beställa. Jag ville ha en drink till maten men jag gillar inte starka drinkar och fick till svar att dom gör bara 3 or eller 6or för annars måste dom räkna ut priset. Idag åker vi dit igen mot bättre vetande och frågar i dörren om dom visar AIK matchen och får i svar att dom sätter på den efter fotbollen så vi vände i dörren och åkte till Huddinge och där visade dom minsann AIK matchen och när jag frågade om dom kunde göra en 2a svarade hon inga problem. Plus att hennes bemötande var super trevligt och dessutom fick killarna rit grejer. Alltså har vi lärt oss att det är O'Learys i HUDDINGE MEN SKA ÅKA TILL

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)