.

.

måndag 7 januari 2013

Första dan tillbaka på jobbet.

Det gick super lätt att komma upp ur sängen i morse, inga problem alls faktiskt.
Robin vaknade vi tjugo i sju och Leo vaknade när väckarklockan ringde kvart över sku men var pigg och glad och gick upp och klädde på sig utan problem och samtidigt kom Robin upp och klädde på sig utan problem han också.
I bland vill man bara tacka gud för att det flyter på utan problem. eller njaaa.... morfar hämtade oss kvart i åtta och då kunde jag inte hitta min jobb nycklar, jag letade som en galning men fick tillslut strunta i dom för att inte komma försent till jobbet.
Sen gick dagen trögt, det var kul och vi gjorde massa bra saker men jag var så trött så jag hade kunnat somna på mötena, dagen fick ett lite oväntat slut då jag fick migranliknande huvudvärk och gick hem en halvtimme tidigare.
Pappa kom och hämtade mig MEN utan barn........  för Robin hade blivit skit arg och vägrat klä på sig och åka och pappa som mer eller mindre aldrig sett Robin arg visste inte vad han skulle göra :)
så vi åkte och hämtade dom men då klädde han på sig snabbt men surt oc åkte med hem men Leo däremot klädde på sig i rasande fart och var glad som en solstråle och hjälpte tom sura Robin att byta om till innebandyn. Sen sov jag ända till dom kom hem från bandyn men nu går jag och lägger mig igen och tittar på Bag of Bones, jag missade den när den gick på tv förra veckan.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)