.

.

tisdag 22 januari 2013

Köttfärssås så himla underskattat

Men den är verkligen det.
Möjligheterna att variera en köttfärssås är oändliga inte bara ingrediens mässigt utan också när det gäller tillbehören.
Jag gjorde en helt vanlig köttfärssås igår men den kommer nog att räcka en hel vecka. 
Igår åt jag som vanligt med pyttelite spagetti och massa sallad.
Idag rostade jag solroskärnor till, och jag hade så svårt att välja vad jag mer ville ha till så det blev både pesto och parmesan ost och pyttelite spagetti och massa sallad.
I morgon tror jag att jag ska köpa en burk blandade oliver till eller kanske blandade bönor då blir det ju mer som en chiliconcarne eller varför inte både och?







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)