.

.

torsdag 17 januari 2013

Ny vinter jacka

Jag tycker alla människor bara gnäller och gnäller på vintern och snön, jag tror jag är den enda som verkligen älskar VARJE DAG då de är minusgrader och snö. Så klar älskar jag sommaren men oftast tycker jag sommaren är en enda lån besvikelse, man kan aldrig i förväg planera utflykter picknick och bad för man kan aldrig veta om det är kallt i morgon eller regnar. Jag minns i somras då vi tog med mormor och morfar för en heldag vid havet och vi frös så fruktansvärt så vi åkte hem efter en timma.

Nu har äntligen min jacka från HOLLIES kommit så medans alla andra önskar att vintern ska försvinna så är jag extra glad att den är kvar, nå går jag runt i snöstormen och myser. Varm och galet snygg.




vises

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, sååååå snygg! Vill oxå ha en ny jacka. Galet fin, bra köp!
Kram Sanna

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)