.

.

söndag 13 januari 2013

Red Bull

Jag har upptäckt Red Bull
Ja jag vet att jag är snabb, oerhört.
Men jag har liksom aldrig haft något intresse av att prova men så nu har jag varit så super trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna vissa stunder på dagen så då provade jag en Red Bull och den funkade. Sen insåg jag att icas euroshopper funkar lika bra men för halva priset så då köpte jag den i stället men sen upptäckte jag att Red Bull har en sockerfri utan kalorier och kolhdrater, så nu är jag tillbaka på Red Bull igen.
Kan väl inte finnas nåt bättre att dricka??
Nåt som piggar upp utan kolhydrater och utan kalorier.




vises

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Liten varning bara. Red Bull ger dig inte vingar haha. men ärligt det är inte bra att dricka för mkt av det där. Finns forskning på det.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)