.

.

lördag 26 januari 2013

Så trött

I dag......

när jag vaknade så hade jag så ont i halsen och var helt täppt i näsan, konstigt tyckte jag till jag fick syn på termometern som visade 16 i sovrummet. Galen, inte konstigt att man vaknar upp värre än dagen innan.

skjussade Micke mig en snabbis till Gina Tricot som hade fått in skjortan jag önskade min i julklapp men som var slut när Micke skulle köpa den.
spelade killarna cup i innebandyn.
dom hade jätte kul men jössös vad trötta vi är allihopa (ja förutom Micke då som har gått ut) så nu blir det Pretty Little liares i sängen.



har jag ätit choklad bollar och gelegrodor så nu mår jag illa och ångrar mig....

har jag lovat Leo att jag ska köpa skridskor i morgon och lära mig åka skridskor.
Anledningen till detta är att om Leo slutade svära fick han välja en belöning på söndagen och då valde han att åka skridskor. Hoppas hoppas att jag lyckas få tag i ett psr underbara men det verkar som dom är slut överallt :(


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)