.

.

söndag 3 februari 2013

Åååååå det är så trist att vara sjuk speciellt så här sjuk, att bara fixa nåt att äta känns som att bestiga ett berg och ändå har jag bara värmt rester i micron.
Micke har varit borta hela dagen på nån sorts biltävling så Robin har varit hos mormor och morfar som vanligt, tur att dom finns, vet inte hur jag skulle klara mig annars, dom handlar och går ut med hunden.

I morgon har vi ju möte med Leos fröknar och Rektorn kl 8.45 så jag måste ta mig dit hur nu det ska gå till, på ett sätt är jag rädd för det här mötet för att jag är så fruktansvärt arg och då är det lätt att man beter sig illa och det blir ju pinsamt i framtiden.
Sen har jag ju den där jobbiga känslan... jag vet att Leo kan vara pain in the as men när nån annan klagar på honom då växer hornen ut känner jag. Men det är väl för att man vill ju att den men älskar mest på jorden ska vara älskad av andra också....


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)