.

.

fredag 1 februari 2013

Ännu en sjuk dag

Influensan härjar vilt här hemma och jag känner mig helt däckad. Robin som börjar piggna till är hemma hos mormor och morfar så att jag får lite avlastning. Men även lilla Leo är piggare än igår och febern verkar gått tillbaka lite, igår var han uppe ur soffan en gång på hela dagen men idag har jag spelat lite tv spel fram och tillbaka och så har killarna tittat på Harry Potter och sen när Robin åkte har det blivit Spiderman och jag har kört ett Vampire Diaries maraton. Vi ligger skavfötters i soffan med varsin data :)
Jag har också tvättat alla våra sängkläder för att försöka bli av med lite bakterier, får se om det lyckas.
Ett stort minus när jag är sjuk är att jag konstant är sugen på nåt gott, bullar, kakor, munkar, glass osv kommer få bo på gymmet efter det här men det är ju bra för jag längtar såååå och nu har min träningskompis kommit hem från sin bröllops resa så suger det verkligen.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)