.

.

söndag 17 februari 2013

Cupelicup

Vi har varit på innebandy cup större delen av dan och inte till nån direkt förtjusning konstaterade jag när väckar klockan ringde innan 7 EN SÖNDASMORGON men vad gör man inte för sina skatter ?? : ) Tyvärr tror jag inte att dom förstår och uppskattar denna uppoffring eftersom dom oftast vaknar pigga och (glada) innan 7 iaf.
Men dom uppskattade iaf vår mysiga lördagsmorgon fick jag höra efteråt då vi gick på fotbolsskola på eftermiddagen och leo skit nöjt konstaterade att medans vi myste i soffan så var dom andra på fotboll nu slipper vi ju det. Då kände jag mig nöjd över mitt beslut att byta grupp från kl 8.00 till 14.00.


Jag blir så till mig av att se skatterna spela så jag håller på att fota ihjäl mig, dagens cup var tyvärr annars lite långdragen eftersom killarna spelade en match i timmen så blev det lite långdraget.
Leo somnade så fort bilen började rulla hemmåt, men så fort vi kom hem dök han ner i bandy rummet och spelade innebandy.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)