.

.

torsdag 28 februari 2013

Det är jobbigt att städa

och inte särskilt kul heller.
Nu är iof smaken olika men jag har väldigt svårt att förstår dom som har kliniskt rent hemma och lite städ mani.
Varför VILL någon städa??? och varför bor det ingen sån hos mig??
Men idag har jag tvättat tvättat tvättat, dammsugit dammsugit. dammsugit.
Jag har tom skurat dörrlister och dörrar. Kan inte i min vildste fanstasi förstå varför dörrarna var så fläcliga?? Skumt!! Men nu är domskinande rena igen men jag kan inte påstå att jag har haft kul.



vises


 

1 kommentar:

CityMom sa...

Jag hade städ MANI innan jag fick min dotter men nu har jag släppt på det då jag blev knäpp i huvudet och til slut insåg att det inte är någon ide att plocka och städa hela tiden =)
Nu städar jag när det behövs och inte som innan "hela tiden" =)
Finns så mycket annat roligt att göra en att damma varje dag =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)