.

.

tisdag 5 februari 2013

Killarna var ordentligt trötta efter skolan idag (känndes faktiskt bra att jag är hemma och är sjuk så dom kunde gå hem kl 14) Båda kröp ner hos mig i soffan när dom kom hem, Robin tittade på Dinosaur King på deras data och Leo tittade på Spiderman på min.
Leo är ju som han är så han la sig helt enkelt uppepå mig och vilade.
Men efter en stund ville han ligga under täcket och mysa och sen dröjde det inte länge innan han somnade.
Förstår att han var trött eftersom det var första dan tillbaka i skolan efter att han har varit sjuk.
Jag hoppas att han hade haft en bra dag i skolan, det verkade så på honom så jag hoppas att fröken också var nöjd. (säkert inte men jag är iaf glad att han var nöjd)










Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)