.

.

lördag 2 februari 2013

Värsta natten någonsin

Ja ja så heter det alltid att det var det värsta någonsin men jag kan faktiskt inte minnas att jag har haft så här ont nån gång. Det värkte innuti ryggen knäna höfterna och tom i händerna, heeeeel galet
Jag har legat vaken stora delar av natten och och bara vridit mig av värk i kroppen och till råga på allt vaknade Leo också och bara grät och skrek så tillslut gick jag med på att låta honom sova hos mig, jag ville sova ensammen eftersom det gjorde så ont precis överallt men det slutade med att Leo låg och kramade mig och klappade mig på armen. 
Han är så snäll och omtänksam.


Nu äter jag munkar igen, jag veeet men va fan Micke köpte 12 stycken och dom bara ligger där och ropar p mig ; )



vises
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)