.

.

torsdag 7 mars 2013

Få bort gult hår


Jag blev jätte nöjd med resultatet när jag "färgade" håret sist. Den tog bort lagom mycket av det gula i håret.
Den fungerar dock inte att bleka håret från mörkt till ljust, men om man bleker med någon annan färg och får ljust gult hår så var den här perfekt.
Jag tror att jag kommer att göra så i fortsättningen köra en två stegs färgning för att få den perfekta blonda nyansen. Många fasar för att bleka håret mycket men för mig är det absolut ingen fara jag bleker bara utväxten och har aldrig i något i det övriga håret, (det är ju redan blont) däremot kommer det ju alltid lite på det man blekte förra gången så sammanlagt kan man nog säga att mitt hår är blekt två ggr.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)