.

.

söndag 10 mars 2013

Gårdagen



 Festen startade med att värdarna för festen hade klätt ut sig till army of lovers och gjorde en bra show och sedan presenterades årets slager artist.

 Årets schlager artist Magnus Carlsson
Så himla bra och så himla kul. jag är inget fan alls men efter igår kväll gillar jag honom verkligen, han var så glad trevlig och massa humor.
Vi satt längst fram vid scen så närmare än så kan man inte komma.

Jag gjorde en liten sväng upp till hotellrummet och fyllde på med alvedon.


Vi fick tapas buffe och UNDERBARA DRINKAR vet inte hur många jag drack :)
Men Munter och Dead fisch var dom bästa.

Vi röstade på festen och Micke och Jag hamnade vid bordet Falun vi röstade på Röjar Ralph  men hela alltihopa vann Ulrik Munter Inte riktigt samma som på tv.
Men var inte Carola det bästa på hela kvällen??
Jag kunde inte sluta rysa och jag tror att alla på schlager festen höll andan...

Jag gick och la mig vid 12 och väcktes klockan 5 av att polisen knackade på dörren och ville komma in och titta i rummet.
Tydligen hade det varit någon halv galning i receptionen som hotat personalen mm och när polisen kom hade han stuckit upp på vår våning och gömt sig.
Kan säga att det var en sjuk upplevelse att sitta nyvaken i sängen och tre poliser kliver in....
Jag kunde inte mer än skratta och säga att jag trodde att det var nåt fyllo som knackade på.




vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)